Friends text-align: center;

Assalamualaikum ....
based on title above ,, cehcehh speaking plak kito . hukks.. friend ? yeahh . kita memang x bole hidup kalau xde kawan kan . sebab kawan ni lah yang sentiase ade waktu kite susah n senang . tapi tak sume akan ade bile kite susah . sometime bila kite senang je dia muncul . bila kita susah , sume hilang sume buat macam mereka tak pernah wujud dalam hidup kita . and so it happened to me .bukan nak cerita buruk ke apa .  tapi kenapa ek dorang sume ni suka cari aku bila dorang susah , bila tak da kawan baru terhegeh2 nak datang kawan ngan aku . boleh tak korang faham yang aku nih tak suka dilayan macam tuh .
baru-baru ni ade sorang minah tutttt mintak tolong aku , kalau ikut kan memang aku nak tolong , tapi bile pikir balik .. aku banyak mintak tolong kat dia , tapi satu benda pon harem dia nak bantu .. so memang tak lah aku nak tolong kan . soryy bukan niat aku nak buat jahat kat kau . tapi aku juz nak sedar kan kau sikit , somtime kita senang , somtime kita susah . bila senang jangan lupa kat orang .bila susah baru meraba-raba mintak tolong sana mintak tolong sini .n lagy satu benda yang tak berapa nak berkenan , bila yang sorang ni duk buruk2 kan sorang tuh . belakang bapaak ahh ayatt dia buruk sana buruk sini , bila dedepan ,buat bajek baik . pijak semut pon tak mati .eh kalau aku xde nye lah , sekali aku benci kt orang tuh , memang xdenye lah aku nk pretend baik depan sume orang .PLASTIK TAHU ! kenapa ahh kat dunia IPT ni macam2 orang aku jumpe , memacam perangai memacam hal .all of them are juz selfish .. :(


gmbar kat bawah ni takde kene ngene dengan cite di atas . huahuaa . those are my bff .
me , tyrah n dyaana

dayana n tyrah

me n dayana

group present n pn Rosilawati ;)