dancing queen photo: ^_~ Dancing Queen winkheartsDancingQueen_zps3953bc93.gif

Korean PoP :) text-align: center;

hallo anneyong ? hihik dah lama x update blog . semakin bersawang nampak nya .

     entry kali ni nak cerita pasal korean pop . harharr . 
k-pop  menjadi trend di kalangan remaja2 sekarang . hmm maybe sebab dress up dorang yang stylish n dancing yang superbly awesome ,rite ?
    aku pon sekarang macam terikut2 dengan dress up mereka. tapi xdelah 100% . tp adelah sikit kan .

bercakap pasal k-pop mula lah nak membuka cerita pasal kump. k-pop yang semakin membanyak (membanyak ? ape bende nih )  n popular ..
antara kump yang aku minat ialah 2NE1 , girl generation(SNSD), 4minute ,bigBang, 2pm ,beast ,dan macam2 lagy lah . nak cakap semua ,korang bukan nak buat kan air pon . penat jer membebell. LOLOL .
     antara minah2 koya dalam kump 2NE1 ni , aku suke tgk muka si Bom tu , comel kemain .dengan muka bulat , mata bulat . alololorh . kalo aku pakwe korea dah adjust dah . huakakakaa jk*
dan antara satu-satu nya bofrend korea aku ialah jenggg je jenggggg . mempersembahkan TOP BigBang . harharharr . hensem kann . aku start minat kat dia semenjak terperasan muka dia sebijon macam exbf aku .. and bukan tu saje , suare TOP nih sangat lah ohoiiiiii xtao nak kabo guane . kalo dengar tuh rase macam dia nyanyi kat sebelah aku jer . huahua •♥• •♥•

nah untuk tatapan anda anda semua 










sekian , terima kasihan :D