dancing queen photo: ^_~ Dancing Queen winkheartsDancingQueen_zps3953bc93.gif

Damia InsyirOt text-align: center;

berdasarkan title entri nih , sengaje nak mengupdate cerita pasal budak kecik nih .. yang bernama NURUL DAMIA INSYIRAH .. sedap kan name dia . act, mia ni anak nurse kt kampung aku , mak die bekerja , so mak dia hantar ah kt rumah aku, suruh jage beliau . mak die kerje ape ?? eh kau x bace ke aku ckp kerje NURSE kan . lastik dahi kang pe x dapat . LOL


ade lah dalam 7bulan menjadi babysitter mia gemuk ni , mak dia pon berhasrat untuk berpindah ke klang mengikut suami tercinta .so aku dengan perasaan gundah gelana sudah gaharu cendana pula amatlah berasa sangat sedih atas keberangkatan beliau :'(  wuwuwuuuuu 

sekarang dah 7bulan jugak die pndah , kemain rindu kat si becok tuh .. mesti dah semakin membecok  n membesar . mia, rinduu lahhh ...

nahh , gegambar beliau :-






dan akhir sekali terima kasih kepada SAYA kerana menjadi photografer , editor , dan writter  . SEKIAN :)