dancing queen photo: ^_~ Dancing Queen winkheartsDancingQueen_zps3953bc93.gif

vacation @Kuantan ♥ text-align: center;

Assalamualaikum wbt ...

hari ni nak cite pasal percutian aku kat kuantan jer . hee~ start dari semalam , aku , yatt , tasha , fai n BF dorang gerak la ke kuantan .aku jer yang solo single mingle . ohhoo sedih T_T . gerak dalam pukul 7 la kot . pas tu kul 9 lebih baru sampai . then check in kat chalet murah jer .. sampai2 jer sini , terus angkat barang masuk chalet , mandi sume blablaa then gerak ke teluk cempedak . gi teluk cempedak tuh ade nak bt bbq untuk sambut befday nye si tasha .. untung lah kome :P  

then ,smpai jer teluk cempedak lepak2 jab then terus cari site untuk bt bbq .. aku yatt n skandal die yg smpai dlu , yang lain dah g dating mane tah .. lame gak kt sane duk saje . dah lepas 1jam tuh baru tasha n fai smpai ,  terus cari tempat yang sesuai kt batu2 besau tuh :D

prepare barang sume , hidupkan unggun api , blaablaa pastu mula lah aktiviti memanggang ayam dan sosej . fuuu~ sedap pon bleh tahan lah .. 

yang pastinya , korang jangan hengat aku duk situ sensorang sampai balik okeyhhh !!
aku pon ade gak bawak pakwe dari cherating nuh .. haha. first meet wa cakap luh , kat pantai plak tuh . kan ke romantik name nye . duk bersidai kt pantai , borak-borak , gelak-gelak ,. adakah aku terlalu laju ?? jab rewind balik . hee~ 

tuttt .. tuttt... telepon berbunyi .. ouh si khaidir yang tepon , kata nye dah sampai . awww , dup dap dup dap .yang sengal nye sampai2 terus cari toilet . sakit perut kate nye  huh !! x kisah lahh . then dah buang hajat dia tuh , dia call balik tanya kt mana .. aku pon ckp la lokasi aku ... sebenarnye dah nmpak dia dah . saje wt2 x nampak . ahaaa ! dari semakin jauh , kini semakin dekat . dupp dapp .. ohohohoii . kali pertama tengok dalam gelap , hmmm , macam selekeh sikit , ahh kesah plak aku , yang penting dress up dia simple n sempoi . berbaju ungu lembut .. oiiiiiiii cute sangat .aku jatuh cinta •♥•  >.<   pastuh aku pon ajak lah dia makan bbq .. dengan slamber dia pon telan , tp sikit jer . kate nye ayam masin , sosej masin . ehhh . komplain baekk punyer :3 setelah disoal selidik , baru ku tahu dia x kuat masin dengan manis , makan pon sekadar jamah jer . pastu x mo dah . patut lah badan sekeping :0 awak tetap cute .. wearkkk :P

dah habis makan tu , x memasal dia plak yang tolong kemas sume , haaahaa  nek segan plak aku , lantak mu lah kday .then g jalan2 pusing2 tc , sampai lah kt skateboard site  .. pe lagy dah hobi dia men natang tuh ,dia pon tunjuk la skill . ohooho , not bad lah .. dan dari situ aku jatuh cinta lagy kat dia .. aku suke tgok laki pandai maen sukan2 nih . lagy2 sukan yang mencabar cm tuh . sampai berpeluh gak lah dia maen .. huhh kalo laki aku tuh , dah tolong lap kan peluhh .. ahahaha romantik giler siakkk . teringan sangat nak bt cmtuh .. dah penat main , ajak plak g mcD . nak amek angin aircond . haha sian .. suh la aku kipaskan , x ke romantik name dia . ahahha geli ahh . berangan lagy aku ni . ngok tol . 

dannnnnn sesampai nye di mcD yang bercahaya oren tuh . jengg je jengggg . AKU DAPAT TENGOK MUKA DIA DOOOH ... kau nak taw cm ne muka dia ? ohhhhhsem sangat . dah la putih , licin , comey , encem . ehehee .. pastu ade lak tahi lalat kt hujung bulu kening dia .alahai , cmne lah aku x terjatuh cinta kt dia ..kdayy kdayy ......... 

............................................................................................................................ lupa nak cite ape dah , ni suma kday punye penangan .. ahhaaha .


k cite kat mcD , smpai je situ ,dia terus g order burger UNTUK DIE SORANG JE . kejam kan ? haha .x kesah lah . lapar sgt kan . siann . order quarter pounder plak tuh , besa tol selera . makan pon x habis , sume nye masin . ape kene tah dia . pastuh buat lawak . dengan loghat ganu dia , alahai comey plokk . dah tuh wat lawak , aku gelak sampai tutup muka , boleh nye ditujah nye kepala aku , alahai , terasa sweet kejab >.<
lame gak la lepak mcD , yg aku x suke nye , kawan dia tuh ,bukan x suke ape la.. dah tetaw aku tgh nk dating dgn kday , dia duk sibuk je duk 1 meja ,bt2 la pi tmpat len ke apa ke , aishh ,x sporting langsung lah gini ,,, spoilt jer. huhuhh .

dah habis lepak mcD , jam pun da kul 4 lebih , dia dah penat , ngantuk sume . dengan berat hati , aku pon kene lah balik .. yg best nye dia yang hantar aku balik chalet .. hahaha . tu sume atas idea aku menyuruh yati balik dulu  supaya aku leh nek kete ngn dia .. hahaha gatal sungguh . kesah plakk ...

10 minit lepas tuh aku pon smpai kt chalet , hurmmm . sedih nak tingal kan dia . tp apakan daya , setiap pertemuan ade perpisahan .

dan selamat tinggal .. thankie :)